Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson Airwrap op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Cm 28-09-2022

Top product

Geschreven voor: Dyson Airwrap

Het is perfect mogelijk om met deze dyson het haar op 15 minuten te stylen alsof je van bij de kapper komt. Ik gebruik vooral de brush borstel om tot een snel resultaat te komen. Mijn haar blijft ook lang in model met de dyson. Nadeel is wel dat de doos redelijk groot is zodat deze lastig is om mee te nemen op reis bijv.

d************@g******** 26-09-2022

Top Product, mooi en praktisch

Geschreven voor: Dyson Airwrap

Wat een top product! In enkele minuten had ik mooie krullen en kon weer aan mijn dag beginnen. Ik heb lang, blond, fijn haar en normaal heb ik last dat krullen niet blijven liggen.

In dit geval heb ik er dus heel een dag mee kunnen doen en het bleef mooi in vorm. Ik gebruikte een aantal opzetstukken zoals een borstel, krul stuk en een stuk om flyaways weg te blazen. Ik raad het product zeker aan. Wat mij veel geholpen heeft is de video's bekijken hoe ik de opzetstukken juist gebruik en met welke temperaturen. Krullen raad ik aan op de hoogste temperatuur en blaas stroom leggen, zo blijven ze langer in vorm. Bij het leggen van het krul heb ik koude stroom gebruikt om de krul af te koelen. Zo blijft het langer in vorm! Coanda smoothing dryer gebruik je best op medium voor beide instellingen voor het beste resultaat.

Het product is niet alleen makkelijk te gebruiken maar neemt ook niet veel plaats. Voor mij was het belangrijk, omdat ik veel op reis ga en graag mijn haar snel style. Met Dyson kan het haar gekruld worden, maar ook gestijld, wat zeker veel plaats bespaart. Het design van het toestel is mooi.

Ik heb het in silver kleur en ben er blij mee. Er komen geen vlekken op het toestel en de filter is makkelijk proper te maken. Wat ik het meest aangenaam vond is dat de multistyler helemaal niet heet aanvoelde. Ik had vroeger problemen dat de lucht te heet was en het was niet fijn om mijn haar te doen. Met Dyson is dit probleem niet meer geweest en ik voel dat mijn haar minder beschadigd is. Het blijft er gezond uitzien en glanst. Kortom, top product die ik aan iedereen aanraad om ten minste uit te proberen.

Pluspunten

• Snel
  • Makkelijk
  • Dagelijks gemakkelijik haar in vorm brengen

Minpunten

• Geen

Elena 26-09-2022

Geweldig!

Geschreven voor: Dyson Airwrap

Ik ben heel blij met mijn Dyson Airwrap Multistyler. Het ligt heel goed in de hand en voelt heel luxieus aan. Het is een beetje moeilijk om de eerste keer te gebruiken, maar na een paar keer niet meer. Mijn haar is heel dik en ik vind het prachtig hoe ik eruit zie wanneer ik de krullende opzetstukken gebruik. Je kan een mooie blow out creëren, zonder ervoor naar de kapper te moeten. Ik heb elke opzetstuk ondertussen minstens één keer geprobeerd en vind dat er niks beter kan. Het is gemakkelijk om mee te nemen op reis. Wat ik zo geweldig vind is dat ik mijn hoofdhuid niet verbrand terwijl ik mijn haar aan het doen ben. Dit heb ik vroeger wel altijd gehad. Hiernaast kan ik mijn tijd besparen door tegelijk te stylen en te drogen. Ik denk dat het het waard is om zo een product aan te kopen omdat ik zeker weet dat ik deze nog veel jaren ga gebruiken. Heel fijn!

Pluspunten

• Gewicht
  • Geen extreme hitte

Minpunten

• Moeilijk in het begin

k********@h********** 26-09-2022

Top haarstyling tool

Geschreven voor: Dyson Airwrap

Bij het uitpakken van de Dyson Airwrap was ik meteen onder de indruk. De verpakking voelt zeer luxueus en kwalitatief aan, enorm handig dat alle onderdelen netjes op te bergen zijn in de stevige doos. Elk opzetstuk heeft zijn eigen functie en ze werken stuk voor stuk even goed. Ook zijn de temperatuur en blaaskracht op verschillende standen in te stellen. In het begin is het even wennen, maar eens je wat tutorials hebt bekeken en door hebt hoe het werkt, gaat het vanzelf. Het resultaat is prachtig, net alsof je van de kapper komt!

• Opbergdoos
  • Opzetstukken
  • Temperatuur en blaaskracht

Minpunten

• Duurt even vooraleer je het onder de knie hebt